Tekninen asiakastuki

Asiointipalvelu toimii parhaiten Internet Explorerilla ja Mozilla Firefoxilla. Jos käytät muita selaimia (esim. Chrome), varmista, ettei niissä ole päällä automaattista täydennystä.

Asiointipalvelussa on ohjeita, jotka helpottavat palvelun käyttöä.

Asiointipalvelun tekniset ongelmat

Ongelmatilanteessa tarkista, että

  • etenet palvelussa vasemman reunan valinnoilla tai tietyissä tilanteissa painikkeilla. Vältä selaimen toimintojen Edellinen ja Seuraava käyttöä.
  • käytät sivujen tulostuksessa asetuksena paperin vaakatulostusta, jotta kaikki tiedot tulostuvat.
  • sinulla on seuraavat asetukset:
  1. JavaScript käytössä
  2. Selaimesi tukee SSL-salausta
  3. Selaimesi hyväksyy evästeet (cookies)

Jos asiointipalvelussa on teknisiä ongelmia, joita et saa ratkaistua, ota yhteyttä tekniseen asiakastukeen. Tekninen asiakastuki palvelee numerossa 020 634 7743 arkisin klo 7–17 ja vikailmoitusasioissa kaikkina kellonaikoina. Sähköpostia voi lähettää osoitteeseen ict-asiakastuki (at) kela.fi. Tekninen tuki ei neuvo palvelun käytössä, julkisissa hankinnoissa eikä etuuksia koskevissa asioissa.

Palvelun käyttöön ja etuuksiin liittyvää neuvontaa saat palvelunumeroista.

Asiointipalveluissa on viikoittainen huoltokatko sunnuntaisin yöllä klo 2.30-4.00. Tällöin asiointipalvelut eivät ole käytettävissä.

Kela ei vastaa tietoliikenneyhteyksien saatavuudesta, suorituskyvystä tai toimivuudesta. Palvelun käytettävyydessä voi olla ennalta ilmoittamattomia katkoja.

Viimeksi muokattu 15.5.2017
Sivu päivitetty 25.3.2014